23 december 2012

Dag 987: Last minute christmas stuff

Morgen is het alweer kerstavond. Voor sommigen het belangrijkste moment van kerst. Voor mij is het gewoon het begin van drie dagen gezelligheid. Wij hebben morgenavond al een kerstdiner bij vriendlief, en op tweede kerstdag bij mijn ouders. Het is misschien wat laat, maar gelukkig is het morgen maandag, dus als je nu nog geen kerstcadeautjes hebt, of ideeën voor het kerstdiner nodig hebt, zijn hier wat tips:

Een sneeuwman voor hot-chocolate met marshmellows. Er staat geen uitleg bij de foto, maar die kan ik wel geven: het bovenste potje is gevuld met mini-marshmellows, de middelste met cacao poeder en de onderste bevat pepermuntjes.

Bron
Voor de dames een rendier met badspulletjes onder de kerstboom
Bron
Of een suiker-scrub in echte kerstkleuren
Bron
En voor de heren een six-pack of rein-beers
Bron
Voor de kleintjes een rendier van zuurstokken
Bron
Of voor de echte snoepkonten, een arre-slee van snoep! Helaas is de blog daarvan weg, maar met wat fantasie kom je er ook wel uit.

Morgen nog snel even naar de gamma, want je cadeautjes kunnen toch niet zonder zo'n eenvoudig naamlabel van een verfstaaltje?
bron
In de categorie: kerstgerelateerde hapjes: Aardbeien kerstmannen! Wederom gaat de link op Pinterest nergens heen, maar met slagroom en aardbeien kun je het vast wel uitvogelen!

Deze koekjes zijn toch gewoon geweldig??
Bron
Deze kerstboom was ook al te vinden op Your Daily Intake, maar ik vind het een perfect kersthapje!
Bron
Kerstbomen ijshoorntjes hapjes of cakjes, of ter decoratie van de tafel!
Bron
En tot slot, nog een heel schattig elendenhoofdje, die ook een perfect formaat heeft voor in de kerstboom!
Bron
Hopelijk hebben jullie nu genoeg kerstideeën, want dat is het even voor dit jaar. De afgelopen twee weken verschenen ook Deel 1 en Deel 2, en je kan altijd nog op mijn Pinterest kijken!

En ik wil nog even afsluiten met het volgende: Morgen is ook de laatste dag van Serious Request 2012! Nu heb ik nog 7 hartjes die een huisje zoeken. Voor 10 euro is één van deze hartjes van jou! Het bedrag gaat volledig naar het goede doel. Wil je er één hebben? Mail dan even welke, naar epsiej@gmail.com


0 reacties:

Een reactie posten