11 december 2012

Dag 975: Extraatje

Vorige week schreef ik over de Granny Swap. Dit was onder andere samen met Birgit. In de periode dat we dit hadden afgesproken zag zij de theemapjes langs komen die ik voor mijn onderzoeksgroepje had gemaakt. Vriendelijk vroeg ze of ik er ook één voor haar wou maken. Tuurlijk wou ik dat wel. En Birgit zou voor mij leuke uilen kaarten maken, die ik eens voorbij had zien komen.
Dus samen met de Granny Swap deden we eigenlijk nog een extra swapje met z'n tweeën.

Last week I wrote about the Granny Swap. One of the girls in that group was Birgit. At the time we were making the group for the Granny Swap, Birgit saw the tea-booklets I made for my researchgroup. Friendly she asked me if I would make one for her. Of course I would do that! And Birgit would made some owl cards I once saw for me.
So together with the Granny Swap we did a small swap together.

Ik kreeg deze drie geweldige uilen kaarten
Birgit made me this awesome owl cards.



En van mij kreeg Birigt één van deze mapjes, met thee natuurlijk. En herinner je je nog dat ik een cadeautje voor Liliane had gemaakt? Het andere mapje was voor haar!

And I made her one of these booklets, with tea of course. And do you remember I made a gift for Liliane? The other booklet is hers!


0 reacties:

Een reactie posten