13 december 2012

Dag 977: Een hart onder de riem steken

Weten jullie nog dat ik drie weken geleden begon met hartjes haken voor Serious Request 2012?
Kerst komt nu steeds dichterbij, dus het is wel tijd voor een update!


Inmiddels heb ik al 55 hartjes gehaakt, waarvan er 47 zeker verkocht zijn! En in totaal zijn er nu denk ik rond de 150 gemaakt en verkocht! Maar misschien nog wel meer! Geweldig toch?!
En ondertussen worden we aan alle kanten gesponsord. Zo heb ik van Haakidee bloemenknoopjes gekregen voor erop. En Nominette heeft lintjes gemaakt met Hart voor SR12 daarin geweven. Die kunnen we aan de hartjes vast maken (moet nog gebeuren bij die op de foto). En er zijn zelfs een aantal hartjes te koop bij Knotten in Delft!


Maar, de actie loopt nog tot 24 december 2012 en mijn persoonlijke doel is stiekem wel om de 100 hartjes te halen! Dus: heb je nog niet zo'n geweldig hartje? Bestel er dan snel één door te mailen naar epsiej@gmail.com of door op de facebook site een berichtje achter te laten.
Ze kosten 10 euro per stuk (exclusief verzendkosten (2 hartjes kunnen voor 1 postzegel)) en het hele bedrag gaat naar Serious Request 2012!

De IKEA editie

0 reacties:

Een reactie posten