25 april 2010

Dag 17: Week 2, even een lang verhaal

Zo ik heb maar eens even al mijn doelen opgespaard voor 1 lang blog.

Zoals ik maandag al typte, Margriet en Raymon zijn 's avonds geweest. Was heel erg gezellig, even bij gekletst en lekker gegeten. Gelijk voor de volgende keer afgesproken ^^

Ook heb ik heel hard Hannah Montana gekeken :) Erg leuk en een goed tijdverdrijf. Ik hoef nu nog maar 11 afleveringen :) (oke 11 klinkt niet zo veel, maar x 20 minuten is het toch wel lang haha).

Deze week heb ik ook weer vegetarisch gegeten, een salade met aardappeltjes. Erg lekker, ik eet wel vaak salade eigenlijk maar het is wel vegetarisch (en nieuw geprobeerd maar ik vind het niet echt tellen als een nieuw gerecht omdat ik vaker iets eet wat er heel erg op lijkt).
Ook heb ik weer 2 keer gesport. 1 keer in m'n eentje cardio training (gewoon saai op die apparaten), omdat ik niet kon op maandagavond naar de Combat les en 1 keer Body Combat. Daarna ook nog Body Balance gedaan, omdat Sanne en ik heel erg nieuwsgierig waren wat het was. Een soort yoga, en je traint je spieren er heel erg mee! Spierpijn dus, maar dat is wel goed :)

En ik heb nog 2 films gekeken. Vrijdag heb ik met Sanne "The Life of David Gale" gezien. Over een man die de doodstraf krijgt, en die nog een laatste interview aflegt. En gister heb ik met René "Gone in sixty seconds" gezien. Ja die had ik nog niet gezien, en volgens mij is het vrij algemeen bekend waar die over gaat: iemand moet auto's stelen. Allebei geen films waar ik zelf snel voor zou kiezen maar ze waren wel goed. Vooral "The life of David Gale" was een boeiend verhaal.
Weer 2 van m'n lijstje.

Gister op die hele mooie zonnige dag heb ik een flinke wandeling met René gemaakt, naar en over het strand waar we vervolgens een lekker biertje hebben gedronken. En dit allemaal ingesmeerd en wel! Ik heb zelfs zonnebrandcrème gekocht! Wel op alcohol basis, en die plakt dus niet! Ik ben helemaal gelukkig!

En dan nog wat nieuwe dingen:
Deze week heb ik ook mijn make-up loze week gehad (doel 62). Ik was er vorige week donderdag al mee begonnen, maar toen had ik nog een verjaardag op zaterdag en ik durfde toch niet zonder make-up. Toen zondag weer opnieuw begonnen, en helemaal vol gemaakt. Het is wel handig als je moet werken, scheelt toch wel tijd (ook al draag ik alleen maar mascara en oog-potlood). Maar toch heb ik vandaag gelijk weer make-up op gedaan, omdat ik me toch erg bloot voelde. Maar ach, een dagje zonder kan nu geen kwaad meer.
Overigens ben ik deze week dus niet zo streng geweest met het make-up afhalen (doel 95), want dat droeg ik immers niet. Nu maar weer hard mee aan de slag dus. Ik vind wel dat ik hier gewoon 7 dagen voor mag tellen.

Woensdag ben ik naar m'n ouders gegaan, en heb ik voor m'n moeder gekookt (doel 53). Ze had de hele dag gewerkt en dan is dat wel zo aardig. Rijst met vis en roerbakgroente :) erg lekker. En m'n moeder was er erg blij mee.

Donderdag ben ik met m'n moeder naar Gouda geweest. Daar was markt en we gingen voor stofjes voor mijn jurk die ik maak op naaicursus en voor de nieuwe kinderkamers voor m'n zus (doel 63). We dachten dat er meer stoffen kramen zouden zijn, dus het viel een beetje tegen. Maar uiteindelijk zijn we goed geslaagd.
Daarna hebben we nog gewinkeld en heb ik een erg leuk jurkje gekocht! Ben er helemaal blij mee! De bovenkant zit strak en onderaan gaat ie wijd, en zitten er ophalen in zodat die best rommelig en bol valt. Heel vrolijk!
Het plan was ook om stofjes te kopen om zelf een rokje te maken, maar het model was toch wel lastiger. En dit jurkje maakt het allemaal goed ^^

Josje vierde vrijdag haar verjaardag en het leek ons leuk om haar een High Tea voor d'r verjaardag te geven. En om dat nou alleen te zeggen, of een kaartje te geven is een beetje saai, dus Sanne en ik hebben maar een voorproefje voor d'r gemaakt. Een chocolade cheese-cake. Heel Amerikaans. Met roomkaas en zure room, en chocola natuurlijk. Het was super machtig maar wel lekker. Zou 'm alleen toch niet zo snel nog een keer maken, misschien met slagroom of kwark in plaats van de zure room. Hiermee heb ik wel een vijfde deel van doel 19 gehaald.

Overigens was ik ook van plan m'n balkon schoon te maken, maar ik kwam tot de conclusie dat ik geen bezem heb. En dat schiet dan niet zo op. En om er nou 1 te kopen voor die 2 vierkante meter, vind ik ook een beetje overdreven, dus nu neem ik die van m'n ouders maar even mee. Dus deze week moet ik echt gaan poetsen.
En ik ben begonnen met het verwijderen van Hyves vrienden, maar daar moet ik nog een keer door heen gaan.

Het afvallen is deze week wat minder goed gegaan,  maar dat pakken we volgende week weer goed op!

Dat was het weer voor nu, volgende keer meer!

1 reacties:

  1. Gek he dat het afvallen deze week wat minder gaat als je zo'n taart hebt gegeten, dat klinkt echt als een mega calorieenbom! maar vast erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen