16 april 2010

Dag 7: Nog meer nieuwe doelen, begonnen doelen en veranderde doelen

Ik ben hard bezig met doelen laten bedenken door andere mensen. En zo kreeg ik van Margriet een heel mooi lijstje met 4 doelen, waarvan ik er 3 wil doen. Ja en dan blijft er niet zo veel ruimte meer over, dus heb ik besloten een aantal doelen samen te voegen, zodat andere mensen ook nog een kans krijgen om iets te bedenken.
Dit zijn de doelen die Margriet bedacht heeft en die ik ook ga gebruiken:

  • Probeer iedere maand met Raymon en Margriet af te spreken
  • Haal de gehele periode 's avonds je make-up van je gezicht
  • Stuur een kaart met een vrolijke boodschap naar een willekeurige postcode
Ook heb ik bedacht wat ik met het doel van m'n vader ga doen: Zing 2 maanden lang iedere ochtend het lied "Begin de dag met een dansje".

En dan de dingen die ik ga samenvoegen:
  • Doel 16, 17 en 18 maak ik 1 doel van (chips en m&m's in porties verdelen).
  • Doel 5 en 51 maak ik 1: hou je weblog goed bij
  • Doel 95 en 86 wordt ook 1, want eigenlijk is het hetzelfde
De afgelopen 2 dagen heb ik ook weer wat vorderingen gemaakt. Gister heb ik voor de 2e keer deze week gesport, dus mag ik doel 12 cursief maken en een 1 achter zetten ^^. En ik heb woensdag een film gekeken, namelijk de met 6 Oscars bekroonde "The Hurt Locker". Wel een mooie film, maar waarom die meer Oscars dan Avatar heeft gekregen? Geen idee, waarschijnlijk omdat hij erg pro Amerika is.
Voor de mensen die mijn brood met ei niet een goed vegetarisch gerecht vonden, gister heb ik wel echt vegetarisch gegeten. Namelijk een pasta salade, met tonijn maar de meeste vegetariërs eten ook vis.
Doel 86 heb ik gehaald, namelijk een vaste afspreek dag bepalen met studievriendinnen. Het wordt de eerste vrijdag van de maand.

Bijna zou ik doel 69 vergeten: vaak je nichtje Janneke zien en knuffelen. Gister scheen het zonnetje zo mooi. Ik was bij René maar die moest leren en ik had eigenlijk niks te doen. Toen dacht ik: laat ik naar mama gaan, want dan kan ik in de tuin zitten, en Lisette komt daar met Janneke dus dat is gezellig. Ik mocht René z'n auto lenen, en zo ben ik gezellig naar de kinderboerderij geweest en heb alle kippetjes en schapen goed bekeken :)

En dan ben ik alsnog iets vergeten: woensdag avond was eindelijk het downloaden van Hannah Montana seizoen 2 klaar, dus gisteravond na het sporten heb ik gelijk maar even 6 afleveringen gekeken. Ik mag dus doel 79 cursief maken en een 6 achter zetten ^^

0 reacties:

Een reactie posten