17 april 2010

Dag 8: Nog meer doelen gehaald!

Gister was Rene klaar met z'n tentamenweken en had hij voor het eerst in 4 maanden weer eens een echt vrij weekend, en daar hebben we vandaag maar even gretig gebruik van gemaakt: we zijn uitgebreid gaan winkelen in Utrecht. Voor mijn doelen, maar ook omdat het gewoon leuk is.
Mijn aankopen: Een riem (doel 89), nieuwe oorbellen (doel 64), onderbroeken (waar ik van uit ga dat ze goed zitten, aangezien ze een brede band hebben enzo) (doel 88) en make-up remover (en watjes) zodat doel 95 verwezenlijkt kan worden. Verder nog groene Vans (schoenen) en een zwembroek, beetje jongens model, super surf enzo ^^ Voor onder een bikini topje waarvan het broekje versleten is. Het is wel handig om 2 bikini's te hebben als je 2 weken naar curacao gaat.



Gister heb ik mijn teennagels gelakt (doel 74), dus dat is nog maar een kwestie van goed bijhouden (wat me vorig jaar ook is gelukt). De kleur is trouwens rood.

Ook ben ik gister naar de film Kick-Ass geweest in de bioscoop met Feline. Een echte jongens film, maar wel heel grappig :D Iets meer een actiefilm dan ik van te voren had gedacht, maar ook heel veel grappige momenten. De letter K mag nu dus ook op mijn film-ABC ingevuld worden.
En omdat ik gister middag ook nog een moment niks te doen had, heb ik nog maar even 3 (en een halve) Hannah Montana afleveringen gekeken. Dus dat aantal staat nu op 9, schiet al op.

En tot slot: de race tegen de kilo's. Vanochtend ben ik weer op de weegschaal gaan staan, en er is weer 1 kilo af :D Het is al behoorlijk goed te zien vind ik zelf, natuurlijk niet perfect nog maar kleren zitten al beter. Raak hierdoor erg gemotiveerd om door te gaan.

Ow en in de stad zag ik nog een heel leuk rokje, het was alleen 70 euro. Mijn doel: het rokje zelf namaken! Niet door mama laten doen, maar gewoon zelf. Past ook wel goed in m'n lijst :) En donderdag ga ik naar de markt voor stofjes, dus ik hou jullie op de hoogte.

0 reacties:

Een reactie posten