27 april 2010

Dag 19: Doei tijdverdrijf, Hallo zon!

Gister heb ik weer 2 doelen behaald. Namelijk doel 76 en doel 87.

Doel 76 is Kijk Hannah Montana seizoen 2 en 3. Ik was er al een tijdje mee bezig, maar gister heb ik de laatste aflevering gezien.
Ik heb er van genoten, het was bovendien heerlijk om al m'n vrije tijd mee te vullen. En nu mis ik dat eigenlijk wel een beetje :$ Wat kan ik doen...tja...dan maar dingen opruimen en web-logs lezen enzo. Kan ook weer meer piano spelen nu :) of een boek lezen.
Hopelijk komt er nog een 4e seizoen, ondanks dat ze in de serie verhuisd is. Want Lilly is gewoon super cool (cooler dan Hannah/Miley), en Oliver ook!!! Bovendien hebben ze allebei dezelfde schoenen als ik heb, wat mij natuurlijk heel erg cool maakt!

Doel 87 is Maak je balkonnetje schoon.
Ik heb een balkon van ongeveer 2m². Het is gewoon een betonnen bak, maar het hangt boven de tuinen (dus niet aan de straatkant) en er is de hele middag zon. Dus precies groot genoeg om een stoel op te zetten en lekker van het zonnetje te genieten. Alleen....dit balkon is niet schoongemaakt sinds ik hier ben komen wonen (bijna 2 jaar geleden), en waarschijnlijk daarvoor ook al een aantal jaren niet. Er stond een vies oud tafeltje op en een vieze asbak met sigaretten en nog wat vieze dingen. En een hoop zand. Dus ik had de bezem bij m'n ouders meegenomen en ben alle blaadjes en al het zand op gaan vegen :) En dat tafeltje weg gegooid. Er liggen ook 3 bakstenen, maar weet niet zo goed wat ik daarmee aan moet dus die liggen er nog. De ramen gezeemd, deur gepoetst, balkon rand schoon gemaakt en tot slot met een emmer sop de grond geschrobd.
En nu is het weer een net zandvrij en blaadjes vrij en andere viezigheid-vrij balkonnetje! Waar 2 stoelen oppassen, in plaats van 1! En waar ik dus heerlijk in de zomer op kan zitten, en misschien wel eten.
Ik ben er gelukkig mee! Bovendien schijnt de zon nu ook dus dat komt goed uit.

En dan is er nog een dilemma: ik heb allemaal mensen van Hyves gegooid, maar vervolgens wil iedereen me weer toevoegen! Wat nu?

Tot slot: een foto van het stofje wat ik heb gekocht voor m'n jurk die ik op naai-cursus maak.

1 reacties:

  1. haha! Je bent toch toffer dan je dacht, die mensen geven echt om je!! Of: ze willen hun 456 vrienden houden en anderen aftroeven. Lastige keuze!

    X

    BeantwoordenVerwijderen