28 april 2010

Dag 20: Giraffe!

Ik heb een nieuw doel bedacht. Er staan nog steeds 5 doelen open, en ik weet niet of anderen die ooit gaan vullen, dus ik vind dat ik ze zelf ook mag vullen als ik iets leuks bedenk of tegen kom.

En zo zat ik een web-log van iemand te lezen die ook 101 doelen heeft, en zag ik het volgende doel: maak een giraffe voor www.onemilliongiraffes.com Ik dus kijken op die site, en ik vond het een leuk idee!
Want giraffen zijn cool, en mijn creatieve vaardigheden niet zo groot. Maar het is een uitdaging en gewoon leuk!

Nu nog een originele manier bedenken waarop ik 'm ga maken. Als je de fotos bekijkt zie je ook hele "simpele" dingen. Ik vond zelf de giraffe van 2 van die Ikea sleutels (waarmee je dingen kan draaien, een imbussleutel?) wel goed en simpel bedacht ^^ Maar het mag van mij wel iets creatiever.
Wie weet kan ik het combineren met een schilderij of een haaksel.

Goed, doel 97 dus: Maak een giraffe voor www.onemilliongiraffes.com

0 reacties:

Een reactie posten