22 mei 2013

Dag 1135: Jarig zusje

Vandaag precies een week geleden was mijn grote zus jarig. Drie-en-dertig werd ze, en omdat dat zo'n mooi getal is moeten naar natuurlijk ook mooie cadeautjes bij. Gelukkig had ze een duidelijk lijstje, met ook een aantal dingen of ik die toch wel heel graag wilde maken (meer een verzoek dan een vraag).
Dus ik kocht een echt cadeautje en maakte haar verzoeknummers.
Een hoesje voor haar telefoon, die ze zou krijgen. Best ingewikkeld, om op afmetingen van internet een hoesje te haken, want meestal doe ik dat gewoon door te passen en te meten. Het werd roze, met bloemetjes, omdat dat vrolijk is en omdat zuslief het roze wilde.


En eerder maakte ik voor haar jongste meisje een stempel, passend bij haar naam en geboortekaartje. Of ik nu voor de oudste 2 dames ook een stempel wilde maken, als ik vertel dat het bloempje een madelief is en geen margriet, mogen jullie van beide de namen raden. Was wel weer leuk om eens stempels te maken, had het een jaar geleden voor het eerst en laatst gedaan!



1 reacties: