6 mei 2013

Dag 1119: Kaartje

Marie liet mij op Twitter weten dat ze die omhaakte kaarten van de Give-away zo leuk vindt. Nu weet ik dat Marie heel erg van vuurtorens houdt, dus bedacht ik om een kaart van een vuurtoren voor haar te omhaken. Het is een kaart van het strand waar ik vroeger heel wat uurtjes heb doorgebracht.


Ik deed er nog een kaart bij met de uitleg hoe ze zelf kaarten kan omhaken, en wat theezakjes, gewoon omdat dat leuk is. Ik was druk bezig enveloppen samen te stellen, van de give-away pakketjes en andere dingen, dat ik helemaal vergat om er een foto van te maken.
Gelukkig mocht ik de foto's van Marie gebruiken, en kijk hoe leuk de kaart staat tussen schelpjes!



1 reacties:

  1. Heel leuk!
    En wat is dat toch met jou en het vergeten van foto's te maken ;) Dan ben je zo enthousiast en druk bezig (lief!) dat je het vergeet haha!

    BeantwoordenVerwijderen