26 mei 2013

Dag 1139:Lekker slapen

Kussens zijn leuk, helemaal als ze leuke kleurtjes of gekke frutsels er op hebben. Ik weet eigenlijk niet waarom ik ze leuk vind, want het eerste wat ik doe als ik op een bank zit is het kussen van de bank af gooien (dat heeft er ook iets mee te maken dat ik bijna 2 meter ben). Maar goed, je kunt kussens natuurlijk ook zelf maken, dus hier wat inspiratie.

Laten we eenvoudig beginnen, met een recht-toe recht-aan kussensloop. Les 2 van de leuke naailessen van By Miekk.



Een kussen met strikjes.

Een super vrolijk gestreept kussen, kun je zo bont maken als je zelf wilt.


Hier kun je een uitleg vinden om schubben op je kussen kunt maken.

Natuurlijk kun je ook kussens haken. Bijvoorbeeld dit Pinwheel kussen, waarvan je het patroon hier kunt downloaden.

Of een kussen met kabels, die ik zelf ook heb gehaakt (foto is van mij).

En tot slot nog een vrij eenvoudig kussen, waar je alleen een lap stof omheen hoeft te vouwen! Staan trouwens nog meer leuke DIY-projecten op die site.










3 reacties:

  1. Daar staan hele leuke tussen! Zo'nn simpele met een mooi stofje is ook prima. En dat gehaakte kabel-kussen is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vet cool, die eerste en laatste zijn wel mijn ding! XX

    BeantwoordenVerwijderen