12 mei 2013

Dag 1125: Sieraden

Eerder schreef ik dat ik eigenlijk zelden sieraden draag. Maar dat neemt niet weg dat het leuk is om ze te maken, dus lekker aan de slag om jezelf te versieren!

Een extra brede armband van stof.

Bron
Ik hou van niet al te ingewikkelde sieraden, met Ă©Ă©n hanger. Deze ketting lijkt me daar een perfect voorbeeld van.
Bron

Hele fijne dunne armbandjes met een knoop maak je zo.
Bron

Ik vind dit echt zo'n mooie hanger! Met een hele duidelijke beschrijving, boffen wij even!
Bron

Een wikkelarmband maken van Zpagetti, met bedels helemaal naar jouw smaak!
Bron

Deze hangers voor een ketting kun je ook vrij eenvoudig zelf maken!
Bron

Janin bedacht een geweldig kettinkje met gehaakte strik.
Bron

Ook een armband kun je haken, deze met drie kleuren bijvoorbeeld.
Bron

En als je nu nog meer ideeën wilt, kun je nog even hier een kijkje nemen voor nog meer tutorials om armbanden te maken.
Bron











0 reacties:

Een reactie posten