21 februari 2013

Dag 1047: Dress to impress

bron
Iedere vrouw heeft het wel: een kledingstuk wat je per se moet hebben, maar nog niet hebt gevonden.
Een kledingstuk dat als je het tegenkomt, je het hoe dan ook moet kopen, ongeacht de prijs en het praktisch nut.
Ook ik heb een lijstje met zulke kledingstukken. Sinds mijn vakantie in Amerika, kan ik er gelukkig twee afstrepen: een rode jurk en een fifties jurk.
Maar er staat nog Ă©Ă©n ding op mijn lijstje, wat ik per se moet hebben: Rode pumps!
Nu heb ik schoenmaat 44 (ja ik ben een reus), dus dat is niet zo eenvoudig. De gemiddelde vrouw kan zeker 2 paar schoenen kopen (maar meestal nog wel meer) voor de prijs waar ik Ă©Ă©n paar voor heb. En bovendien heb ik hakken niet echt nodig met mijn 1.90m. Maar toch, ik wil ze.
Ik vind het geweldig staan onder een spijkerbroek met een shirtje, iets wat je outfit net dat beetje extra geeft.
Mijn zoektocht gaat door, en als ik ooit het perfecte paar tegen kom neem ik ze toch echt mee.
Wat staat er op jouw must-have lijstje?

1 reacties:

  1. Oh een mede grote vrouw! Hoe herkenbaar, ook die rode pumps wens! Maar hakken als je lang bent, lastig iets. Nu begreep ik dat jouw vriend nog langer is, mijn man en ik schelen maar 2 cm dus als ik mijn hoge hakken aantrek... voelt zo stom om langer te zijn dan je man :-x
    Ik heb maat 43 qua schoenen en ben 1.78m dus niet zo lang als jij, maar al sinds vroeger een van de langsten van de klas.
    We hebben hier in Enschede een schoenenwinkel, Schuurman, die heel veel grote maten heeft! Ik zal mijn ogen open houden voor je :)

    BeantwoordenVerwijderen