23 februari 2013

Dag 1049: Shawls

Het is nog een maand winter en ik vraag me af hoe lang het nog koud blijft (het wordt wel weer eens tijd voor wat zon!). Daarom 6 manieren om een lekkere warme shawls te maken. En anders is het een leuk project   om de rest van het jaar mee bezig te zijn, zodat je volgende winter een fijne, zelfgemaakte shawl hebt.

Deze shawl kan je zeker nog op tijd af hebben! Met mooie grote knopen echt heel leuk!

Bron
Een eenvoudige gehaakte shawl met alleen maar vaste. Door alle kleurtjes heel vrolijk en een goede manier om van je restjes af te komen.
Bron
Deze gehaakte shawl is wel wat meer werk, maar oh zo warm en mooi!
Bron

Ook deze shawl, of eigenlijk omslagdoek, is een behoorlijk karwij, leuk voor volgend jaar! Ik vind hem wel stijlvol zo op dit model.
Bron
Of deze shawl erg warm is weet ik niet, maar hij is wel mooi. Kan je dus prima binnen dragen!
Bron
De laatste is een echte binnen-shawl, om je outfit helemaal af te maken.
Bron
Een aantal weken geleden heb ik ook al een overzicht gegeven van fijne warme winterse benodigdheden. En voor nog meer inspiratie kun je natuurlijk altijd op Pinterest zoeken naar DIY scarf, ik heb echt een selectie moeten maken want anders werd dit een eindeloze blog.


0 reacties:

Een reactie posten