17 maart 2013

Dag 1071: Restjes stof

Na de restjes Zpagetti en restjes Wol zijn nu voor restjes Stof aan de beurt. Je hebt vast wel mooie lappen stof waarvan je nog een klein stukje over hebt. Zo'n stofje dat je veel te mooi vind om weg te gooien, of een stukje wat net te groot is om weg te doen maar waar je niet echt meer iets uit kan halen. Ik werd helemaal vrolijk bij het zoeken naar patronen, hopelijk worden jullie er ook vrolijk van!

Iets waar je eigenlijk wel heel veel restjes voor nodig hebt, maar wel heel leuk is: een vloerkleed! Je kan het zo bont maken als je het zelf wilt! Weet iemand waar je zo'n raster kan kopen?

Bron

Leuk voor op een cadeautje: een strik van stof.
Bron

Deze onderzetters zijn toch super vrolijk?
Bron

Van echt kleine restjes kun je altijd nog gift-tags maken. Zo simpel, maar zo leuk, je moet er maar net opkomen!
Bron

Je kan natuurlijk ook je fotolijstjes opvrolijken met stof.
Bron

Ik hou helemaal niet zo van kransen, vind ze een beetje oubollig, maar deze krans van restjes vind ik echt zo leuk!
Bron

Mocht ik ooit een dochtertje krijgen, dan krijgt ze zo'n rokje. Te schattig toch? (Ik hou er niet zo van andermans kinderen hier op m'n blog te plaatsen maar anders zie je echt niet goed wat voor geweldig rokje dit is).
Bron

Je kan natuurlijk ook een vaas maken van restjes stof.
Bron

En tot slot: een wokkel in de kleur die past bij het jurkje wat je net gemaakt hebt.
Bron







1 reacties: