25 maart 2013

Dag 1079: Ballonbal 2

Angelique gaf op Twitter aan dat ze graag een groot feest voor de tweede verjaardag van haar zoontje wil, maar dat dat er waarschijnlijk niet in zat. Ik wilde graag iets voor haar doen, een klein cadeautje maken bijvoorbeeld. Een ballonbal voor een jongen van twee is natuurlijk heel leuk, en niet al te veel werk om te maken. Ik had nog garen liggen in stoere jongens kleuren dus nadat de stoere jongens giraf af was, ben ik begonnenn.



Omdat ik wel wilde dat Angelique hem eerst zag, voordat ze het cadeau gaf, had ik hem niet ingepakt verstuurd (in een envelop natuurlijk, maar geen cadeaupapier). Haar super nieuwsgierige zoon het het natuurlijk gelijk door, dus heeft hem al wat eerder dan zijn verjaardag gekregen, maar dat maakt natuurlijk niet uit. Ook had ik er nog HOERA-kaarsjes bij gedaan, zodat het een echt verjaardagsfeestje kan worden.

2 reacties: