21 maart 2013

Dag 1075: Hippe moeder

De gene van wie ik het haken heb geleerd en de creatieve genen heb gekregen is mijn moeder. Mijn moeder is altijd, maar dan ook altijd bezig. Dit zit nooit alleen tv te kijken, ondertussen leest ze een boek, is ze aan het breien of haken of aan het kletsen...of gewoon alles te gelijk.
Ik vraag haar weleens iets voor mij te maken, een rokje of een tas. Het antwoord is altijd ja, maar dat doe ik niet meteen hoor. Om dan alsnog de dag erna met een nieuwe rok of tas door het leven te kunnen gaan.
Nu ze 4 kleindochters heeft kan ze helemaal haar hart ophalen en de berg jurkjes die ze gemaakt heeft is niet meer te tellen.

Na veelvuldig aansporen heb ik haar eindelijk kunnen overtuigen om haar super mooie maaksels ook te showen aan de wijde wereld. Afgelopen weekend heb ik een blog voor haar aangemaakt, waar ze nu haar creaties op showt. Ik doe niet vaak aan reclame, maar voor mijn lieve mams natuurlijk wel.
Dus snel allemaal kijken op Wilma Maakt, en helemaal leuk als je ook nog een reactie achter laat.

0 reacties:

Een reactie posten