28 september 2012

Dag 901: Nog 100 dagen Day Zero Project

Over 100 dagen is het zo ver, op 5 januari 2013 om 9 uur 's avonds loopt mijn Day Zero Project af.
Toen ik er aan begon klonk 2013 zo ver weg, nu is het al zo dicht bij!
De hoogste tijd dus voor een update. Eens zien of ik al die 101 doelen ga halen.

Only 100 days left, at January 5th 2013 at 9 o'clock PM, my Day Zero Project will end.
When I started it, 2013 was far, far away, but now it comes close so fast!
So it's about time for an update. Let's see if I go get that 101 goals!

Doel 9: Wordt dokter/studeer af. Become a doctor/graduate,
Nou dat gaat me niet helemaal lukken. Ik heb wel mijn Doctoraal (Drs.) gehaald, maar ben nog niet helemaal dokter. Dat gebeurd op 26 april. Eerst moet ik nog een half jaar co-schappen doen. Maar goed, dat ik al een diploma heb vind ik op zich goed genoeg. Zelfs zonder vakantie naar Amerika had ik het niet gered, het was dus een technisch onmogelijk doel.

Well, that is technically impossible. I do have finishied my masterthesis, but I'm not totally finished. That will happen at the 26th of April. First I have to be an intern for half a year again. But I'll have a diploma and that is good enough I think. Even without my vacation it was impossible to complete university in this amount of time.

Doel 13: Fiets vijf keer van Rotterdam naar Delft. Cycle 5 times from Rotterdam to Delft.
Zoals al eens eerder gezegd, is dat nu andersom geworden. Laatst heb ik nog een keer gefietst, maar heb je gezien wat voor weer het was deze zomer? Niet echt weer om een uur te gaan fietsen. Ik ben wel een aantal keer naar m'n broer wezen fietsen. Dat is ongeveer dezelfde afstand. En een keer lopen naar m'n ouders (dat is drie uur). Dus ik vind dat ik het doel wel gehaald heb.

As said before, now it is Delft to Rotterdam. I've done that right a few weeks ago, but the weather this summer was horrible. Not really the weather to cycle for one hour. I've cycled to my brother, which is about the same distance. And I've walked to my parents (a 3 hour walk). So I think I've achieved this goal.

Doel 48: Schrijf een stuk over hoe je leven er na 1001 dagen uitziet. Write a blog about what your life looks like after 1001 days.
Oeh, gelijk weer een onderwerp voor een blogje! Over ongeveer 100 dagen dus.

Jeej, a aubject for a next blog! About 100 days or something.

Doel 52: Lees 3 boeken die mensen aanbevelen. Read three books that people rcommend.
Ik heb het niet precies bijgehouden, maar eigenlijk leen ik de meeste boeken, en zijn het dus sowieso boeken die mensen aanraden. Doel gehaald dus.

I did not really count it, but all books I read are borrowed. So the books are recommended anyways. Goal achieved.

Doel 64: Wissel je oorbellen regelmatig. Change your earrings 5 times.
Laatst kocht ik bij de Etos 3 paar oorbellen voor heel weinig geld. Ze waren heel leuk en vrolijk enzo, maar de verf bladderde er af na 2 dagen. Die drie paar oorbellen gingen er dus in een rap tempo door heen. Zo heb ik wel 5 keer van setje oorbellen verwisseld in totaal.

I bought three pairs of cheap earrings. They were really nice and cheerful, but the paint got off after a few days. So I changed that earrings really fast, but I finished this goal.

Doel 65: Stuur 5 keer zomaar een kaartje naar iemand. Send a card without a reason 5 times.
Ik snap niet dat ik dit doel niet doorgestreept heb. Een tijd terug heb ik in Ă©Ă©n keer vijf kaartjes gestuurd. Zomaar, zonder reden.

I do'nt know why I did not line trough this goal. A little while ago I wrote five cards without any reason, just for fun.

Doel 74: Lak je teennagels gedurende de Lente en Zomer. Paint your toenails in Spring and Summer.
Ook dit jaar had ik weer vrolijke rode tenen. Mission accomplished.

And again this year my toenails were cheerfully red. Mission Accomplished.

Nog 36 doelen te gaan, waar ik er zeker nog 5 van ga halen. Ik moet toch wel een beetje m'n best gaan doen de laatste dagen!

Still 36 goals to go, of which I certainly five will achieve. I definitely have to work harder the last days!

0 reacties:

Een reactie posten