2 juli 2012

Dag 777: Uiltje

Vorige week dinsdag ben ik voor de 3e keer tante geworden, van een heel lief meisje!
Daarvoor moesten we natuurlijk cadeautjes hebben. Op internet had ik al een plaatje gezien van een gaaf labeldoekje van een uiltje. Het zag er zo simpel uit dat ik vond dat ik het wel na kon maken.
En dat vond zuslief eigenlijk ook, dat zij het na kon maken, maar dat is er niet meer echt van gekomen geloof ik.
Nu wil het geval, dat ik een paar weken geleden een naaimachine kocht bij de IKEA! (daar heb ik dus nog niet eens over geblogd :O). Hij is heel klein en schattig en naait heel prettig.
Mijn eerste projectje was het labeldoekje! En nu kan ik het EINDELIJK showen!
Ik moest natuurlijk weer wat ingewikkelder doen dan het voorbeeld, maar het is me goed gelukt al zeg ik het zelf!


En er gaan nog veel naaimachine projecten volgen :)

5 reacties: