2 juni 2012

Dag 747: Seizoen

Your favorite season and why


Weer zo lastig. Ik hou echt van seizoenen. Aan het eind van de zomer heb ik weer zin in de kou van de winter en aan het eind van de winter heb ik weer zin in de hitte van de zomer. En ook hou ik van lente dagen: groen gras, nieuwe bloemetjes, baby eendjes, de eerste zonnestralen. En de herfst: gekleurde blaadjes, hele harde regen en storm af en toe...
Gewoon alles op z'n tijd, ik kan dus ook eigenlijk geen favoriet seizoen noemen.


Al hou ik denk ik wel meer van sneeuw en ijs dan de gemiddelde persoon. Ook als het er al weken ligt. En kou vind ik heerlijk, kun je eindelijk een dikke trui aan.
Maar terwijl ik dit opschrijf is het super mooi weer en bloed heet, en dat vind ik ook echt heel lekker! Van mij mag het wel de hele zomer zo zijn.
Ik zij vanmiddag nog tegen vriendlief: dit weer moet het zijn tot 1 oktober, dan mag het super slecht herfstig worden, en dan als we terug komen uit Amerika, sneeuw en kou!

De zomer vind ik wel soms dat het lastig is om te functioneren omdat het zo heet is. Ik krijg altijd hoofdpijn van de hitte en heb het snel warm. Maar toch, lekker in jurkjes rondlopen is ook heerlijk.

Mijn favoriete seizoenen zijn dus eigenlijk de zomer en de winter. De herfst en lente zijn ook leuk, maar minder spannend.

plaatje komt van hier

0 reacties:

Een reactie posten