21 juni 2012

Dag 766: Haartjes

Emma (die nu op vakantie is) schreef een tijd terug over al haar kapsels. Ze bracht me op een idee, iets wat ik al 100 keer genoemd heb, maar om het nu eens te laten zien.

Ik heb namelijk over de afgelopen 12 jaar (ja serieus, vanaf mijn 12e denk ik) echt alle kleuren van de regenboog in mijn haar gehad, en de meest rare modellen!
Nu ben ik eens gaan spitten door mijn digitale fotoalbums en heb er een aantal foto's uitgehaald.
Vanaf dat ik een lief klein kleutertje was, met nog echt blonde haartjes, tot een foto van afgelopen weekend.
Dit zijn 16 fotos en eigenlijk is het een greep uit mijn kapsels. Het is dus nog niet eens alles, maar wel de meest extreme gevallen denk ik. Het staat ook nog een klein beetje op volgorde van tijd, ook wel grappig om te weten. Links boven ben ik geloof ik 3 jaar oud, daarnaast is in de brugklas, dus 12 jaar. Rechts onder is nu, 24 jaar oud. De ena laatste foto is (volgens mij) mijn echte kleur haar! Nu is het dus een soort strawberry blonde, en I love it! Is denk ik wel een blijvertje, dit kleurtje!
(En ja, OMG foto's van mezelf op mijn blog! Sommige zijn trouwens niet zo charmant, maar geven het haar wel het beste weer).


Trouwens, die foto met het witte haar (2e van links, onderste rij), het lijkt hier niet heel tof, maar het was super gaaf! Wit/grijzig haar in een bob, met rechte pony! Wil ik misschien nog wel een keer, behalve dat het er dus heel erg dood van gaat.
Trouwens: vandaag is de laatste kans om met de  http://esthers101.blogspot.nl/2012/06/dag-753-nu-met-dawanda-shop-en-give.html  te doen he!

3 reacties: