3 mei 2010

Dag 25: Geen nieuwe dingen, wel vorderingen

Deze week heb ik niet veel nieuwe doelen gehaald. Ik heb wel nagedacht over ski-lessen die ik volgend jaar wil nemen om doel 73 te halen, en omdat ik het wil.

Ik heb me deze week wel aan m'n doelen gehouden. Ik heb braaf 2 keer gesport, ben 1 kilo afgevallen (jeej!) en ik heb 1 keer vegetarisch gegeten.
Ook heb ik nog 2 films gekeken: Iron Man en Moon.
Ik dacht dat Iron Man echt een mannen film was, maar dat viel dus erg mee. Het is geen vrouwen film, maar het zit niet vol met vechten enzo. Ze proberen een probleem op te lossen. Nu kan ik wel deel 2 zien in de bioscoop.
Moon was een beetje een vage film, weinig actie. Maar wel een leuk verhaal. Ik snapte het denk ik niet zo erg, wat het "doel" was zeg maar.

Nu even een gewoon verhaaltje:

Ik ben met koninginnedag naar Amsterdam geweest. We hadden de trein die kwam na de trein die defect was gegaan bij Amsterdam en hadden denk ik nog wel een beetje geluk. Het was erg gezellig, geen gerotzooi. Alleen bij de NS dus. Daarna doorgegaan naar René :) En in Houten gingen ze wel vechten op het station! Werd iemand even 2 meter naar beneden gegooid, maar was niet gewond gelukkig.

Gister heb ik nog gespint met Sanne. Wat eigenlijk mijn aantal keer sporten van deze week op 3 zet. Maar deze week is woensdag de sportschool dicht vanaf 5 uur, en donderdag ook vanwege Feyenoord hooligans! Dus die keer sporten van zondag telt voor deze week :) en dan morgen voor de 2e keer.
Daarna ging ik high-tea-en voor Josje d'r verjaardag, met Sanne, Liesbeth en Desiree (en Josje). Was heel erg gezellig!!! De bediening was een beetje apart, maar het was erg geslaagd. Ik had nog heel leuk m'n fototoestel bij me, maar dat bedacht ik me toen we weer naar huis gingen.
Ow ja en ondertussen ben ik ongeveer 4 keer nat geregend :(

En ik heb nog overwogen om een doel te maken om te leren surfen. Maar dat heb ik toch maar niet gedaan, want ik vind het ski-doel al moeilijk genoeg. Maar nu zit ik te denken om op Surf kamp te gaan deze zomer, een weekje in Frankrijk. Moet alleen genoeg mensen vinden om mee te gaan, zodat we niet tussen de 16-jarige zitten.

0 reacties:

Een reactie posten