15 mei 2012

Dag 729: Verrassing

Via Twitter doe ik weer eens mee met een swap. De laatste tijd had ik er niet zo veel zin meer in, maar nu was het thema Bloemen en dat kon ik echt niet voorbij laten gaan.
Het pakketje mogen we pas 19 mei open maken, dus dat houden jullie nog te goed.
Maar er was helaas weer iemand die niet mee kon doen, iemand die wel een opkikkertje kan gebruiken. Dat was Gea, de gene die mij de liebster-award heeft gegeven.
Iedereen die daar zin en tijd voor had heeft iets kleins voor haar gemaakt en dat is in een brievenbus doos naar haar toe gegaan!
Ik vind het altijd wel leuk om presentjes voor iemand te maken, dus heb ook mijn steentje bijgedragen.
Het werden 3 bloemen magneetjes (nu weten jullie waarvoor ik die magneetjes van Nicollie heb gebruikt), een zelf gemaakt kaartje en een sleutelhanger (die ik nog had liggen maar nu wel goed van pas kwam).
Gea was helemaal ontroerd door de leuke verrassing en de andere dames hebben ook hele mooie dingen gemaakt! Dat kun je hier lezen.


2 reacties: