27 april 2012

Dag 711: Auto

Op twitter is één van de weinige leeftijdsgenoten die ik volg Angel. Ze heeft een zoontje van net een jaar en doet zelf aan scrapbooken, maar zou graag willen leren haken. Volgens mij probeert ze dat nu ook, maar een knuffel haken is nog best wel ingewikkeld.
Dus ze vroeg mij of ik voor haar zoontje een auto wilde maken. Natuurlijk wil ik dat!
Alleen...er zijn niet echt mooie gratis patronen van auto's. Er is wel een hele gave van Delicous Crochet, maar ik vind het toch een soort van zonde om een patroon te kopen op internet (ja gier, maar er is zoveel gratis te vinden!). Dus ik ben zelf aan de slag gegaan. Op een zaterdagavond laat, maar dat ging niet zo soepel, 4 keer uitgehaald...maar de ochtend erna kreeg ik een heldere ingeving en toen ging het best wel vlot!
De auto moest blauw met groen worden, nu wist ik het groen niet anders te verwerken dan in strepen, maar daardoor gaat hij wel extra snel!



De auto is wel een beetje scheef, maar dat maakt hem wel speels en eigenwijs, net als de kleine man voor wie die bedoeld is! Hopelijk vindt hij hem net zo leuk als ik!

9 reacties:

  1. Wat een leuk stukje meis! Ben je nog steeds super dankbaar dat je het voor mijn kleine man wou doen! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke auto maar ook een leuke blog zo met al de verhalen bij je haakwerken ...
    En zag dat je ook uit de buurt komt altijd leuk een haakster in de omgeving.
    Je hebt er een volgseter bij.

    BeantwoordenVerwijderen