7 mei 2012

Dag 721: Kaartjes

Maanden geleden was ik in de Beijenkorf en daar hadden ze een rek vol met geweldige kaarten. Ik kon niet kiezen en ben uiteindelijk met een stapel van 15 kaarten naar huis gegaan.
Dit allemaal met het idee dat ik nog eens zomaar 5 kaarten moest sturen voor mijn Day Zero.
Vorige week heb ik eindelijk de pen gepakt en ben ik kaarten gaan schrijven. Voor iedereen die ik in gedachten had, had ik een mooie bijpassende kaart. Ik werd zelf al helemaal vrolijk van het schrijven en hopelijk zijn de ontvangers er blij mee (nu ik dit schrijf zitten ze pas een paar uur in de brievenbus, maar als het goed is zijn ze op dag van publicatie wel allemaal aangekomen).



De Cupcake kaart heeft glitters en die middelste kaart zijn stickers! Gaaf toch? Oh en links, zijn allemaal Mini's!

En zo heb ik toch mooi  doel 65 gehaald!

2 reacties:

  1. Twee kaartjesherken ik,maar ben erg benieuwd waar de rest heen is gegaan :) en die met stickers is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kaartjes schrijven is leuk ja! :) Moeten mensen vaker doen!

    BeantwoordenVerwijderen