10 januari 2013

Dag 1005: Vrolijke post

Gaf ik jullie zondag nog een aantal ideeën om enveloppen te maken, maandag heb ik zelf met mijn enveloppenmal gespeeld! Ik heb een Flow in stukken gescheurd en ben aan het knippen gegaan en plakken gegaan! In totaal maar liefst 10 enveloppen.



 Mijn vier favoriete achterkanten.


Mijn oordeel: Het gaat echt super snel en is heel leuk om te doen. Vooral omdat je zo snel resultaat hebt. Een tip: plak het met pritrollers. Nu heb ik gewone lijm gebruikt, maar dan krijg je van die lijmdraden (ik ben geen ster met lijm). Pritrollers plakken stevig en geven geen lijmdraden!
Wat ik ook nog wil verknippen: een atlas van een kwartje, hoe gaaf: vloppen van landkaarten. En anders google maps printen.
Wat ik nog nodig heb: pritrollers. En etiketten voor het adres!
Ik ga nu ieder tijdschrift een aantal keer doorbladeren op zoek naar mooie plaatjes! Van mij geen saaie post meer! Zelfs vriendlief vindt ze heel leuk!


3 reacties:

  1. leuk!!! wist niet dat er zoveel moois in mn flow zat :) je weet natuurlijk dat ik nu klaarlig onder mn brievenbus he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blog, ik ga je volgen! Vind het leuk als je ook eens bij mijn komt kijken
    Tineke, (bollies53blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt heel leuk..heb ook al zitten kijken ervoor. je heb verschillende.

    BeantwoordenVerwijderen