21 april 2012

Dag 705: Let's Get Personal

Een tag gezien bij Emma, en iedereen mocht hem pikken. Aangezien ik nogal vaak geen inspiratie heb, doe ik dat maar! (bedenk trouwens van te voren dat dit bericht een week eerder is getypt, in de avond)

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Uiteraard, anders zou ik er niet aan beginnen!

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (Emotioneel)
Mag ik bekennen dat ik dat eigenlijk niet meer weet? Of wel, nu ik er over nadenk. Nadat ik een minder goede beoordeling had gehad na een co-schap en ik wist dat ik een brief zou krijgen van de examencommissie, dat er consequenties aan verbonden zouden zijn. Wat het rotste was, was die brief maanden op zich heeft laten wachten en dat ik niet precies wist waar ik aan toe was. Uiteindelijk viel het redelijk mee, hoefde ik "alleen" een cursus te doen, en als het goed is is het nu opgelost. Dat is trouwens alweer bijna een jaar geleden, die beoordeling.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Ik heb altijd wel zin in eten, chocola om precies te zijn. Nu heb ik ook wel zin in chipjes, wetende dat die in de kast op mij liggen te wachten.

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Vriendlief, maar die is ook bij me dus dat komt goed uit!

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Hmm...tien, denk ik! Maar dat is wel veel en ik ga er dan wel een militair regime aan over houden, maar het lijkt me ook wel heel gezellig! Alhoewel...geen kinderen betekend gewoon lekker ieder weekend uit kunnen slapen en doen waar je zin in hebt...moeilijk.

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Florence and the Machine, ik weet eigenlijk niet welk nummer (staat op de computer van vriendlief)

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Ja, 2, en een kast aan het voeteneind. We hebben een klein slaapkamertje waar een tweepersoonsbed maar net in past.

Waar denk je aan op dit moment?
Aan deze vragenlijst en dat het best veel werk is om alles over te typen.

Sta je altijd klaar voor je vrienden?
Ik denk het wel, al denk ik dat ik dingen soms ook wel expres zo zeg zodat er geen verwachtingen aan me worden gesteld. Omdat ik daar op dat moment geen zin in heb.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Vriendje denk ik...is alweer een tijdje terug geloof ik.

Wat doe je altijd als je nerveus bent?
Met mijn oorbellen spelen en aan mijn haar frunniken. Of ringen ronddraaien. Onrustig heen en weer lopen kan ik ook wel goed, maar het ligt aan de situatie.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ja, ik hou wel van mensen om me heen! Al vind ik het ook heerlijk om alleen te zijn en te kunnen doen waar ik zelf zin in heb. Ik ga wel uit van het goede in de mens, al wordt ik daar soms weleens door teleurgesteld.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Ja, mijn mams. Ze begrijpt me soms beter dan dat ik mezelf begrijp, wat wel een fijne eigenschap van een moeder is. Heel romantisch zou het natuurlijk zijn als hier vriendlief stond, maar die vind mij soms maar een beetje raar in mijn besluiteloosheid en faalangsterigheid, wat ook wel terecht is ;)

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Er is altijd wel een reden om te lachen, maar ik zie nu niet iets heel grappigs.

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ik denk het wel...

Zou je gelukkiger zijn als het leven een "rewind"-knop zou hebben?
Ik denk het wel, had best wat dingen anders gedaan. Maar of het dan nu ook zo zou zijn dat ik straks naar Amerika met de leukste man van de wereld, weet ik niet.

Vertel jij je ouders alles?
Nee

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Ja! Ik zou dat heel erg vinden! Ik denk dat ik die relatie niet eens was aangegaan dan.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Nee.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Ja mijn vriendje! :D

Denk je meer aan het verleden, de toekomst of het hier en nu?
Alles op zijn tijd denk ik. Ik leef wel erg van dag tot dag, maar in de toekomst ga ik naar Amerika en daar kijk ik ontzettend naar uit! En ik denk ook vaak aan het verleden.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Ik hoop altijd 8, dat zou het beste voor me zijn. Helaas zijn het er meestal maar 7.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ik denk het wel, ik pas me best wel aan mensen. Alleen moet ik wel eerst uit m'n schulpje kruipen, maar Ă©Ă©n op Ă©Ă©n ben ik best leuk ;)

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
uhh....nee

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Water, saai he?

Wat voor soort bed heb je?
Een tweepersoonsbed van 1,40m breed en 2,20m lang!

Hou je van de regen of haat je het?
Ik haat het, uit de grond van m'n hart!

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen?
Roze dragen! Ooit, toen ik een klein meisje was, zei ik dat ik dat nooit zou doen. Nu ben ik gek op roze!

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik zie mezelf als optimist en ik hoop andere mensen ook.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
hmm...vriendlief denk ik :) Samen met m'n familie ;)

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Sherlock Holmes, met vriendlief. Ik viel alleen vrij snel in slaap, maar hij was best leuk volgens mij!

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja, al een tijd terug hoor.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Die tijd is voorbij geloof ik ;) ik kan nu feestjes geven wanneer ik wil. Maar vroeger deed ik het wel, tenminste, vriendinnen uitnodigen. Was altijd makkelijk en m'n ouders stimuleerde het.

Heb je spijt van je vorige relatie?
Over bepaalde dingen wel, het had wel eerder uit mogen/moeten gaan bijvoorbeeld, of dat ik daardoor vriendinnen veel minder ben gaan zien. Maar van de relatie op zich heb ik geen spijt.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Concert!

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Nee, volgens mij niet.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Oh jee, een gewetensvraag. Ik weet het niet, maar misschien wel per ongeluk. Sommige dingen komen behoorlijk bot uit m'n mond maar dat bedoel ik absoluut niet zo!

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee.

Ben jij snel jaloers?
Ja een beetje wel, maar ik doe altijd van niet.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Ja, m'n zus en nichtjes, die heb ik al heel lang niet gezien naar mijn idee.

Wat doe je morgen?
De keuken schoonmaken en haken.

Ben jij zo'n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Niet specifiek eigenlijk.

Houd je van suikerspinnen?
Ja!!!!!

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Vriendlief denk ik.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Vaak zat ;) Iedere nacht m'n vriendje en dan nog op de bank, ook op zijn schouder. En alle autoritten nar vakantie op m'n zus dr schouder (die sliep het lekkerst, of m'n broer gooide me er altijd af, zoiets) maar dat is jaaaaaaren geleden.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
7.

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ja, Raymon :) Dat is dan ook mijn enige mannelijke vriend die niet m'n vriend is.

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Slapen

Wat is je stemming op dit moment?
Neutraal, niet extreem opgewekt ook niet verdrietig.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Vriendlief

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakte?
Ja! Tickets geboekt naar Amerika! En nog meer kleine leuke dingen! Klaar zijn met co-schappen bijvoorbeeld.

Met wie was je gisteravond?
Vriendlief

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel?
Een beetje, vriendlief, weer.

Heb je plannen voor het weekend?
Voor wat er nog van over is, niet echt.

1 reacties:

  1. Aangezien ik een enorm nieuwsgierig meisje ben, vind ik dit soort tags leuk om te lezen :P

    BeantwoordenVerwijderen