27 oktober 2011

Dag 527: Radiostilte

Tot zo ver het plan om regelmatig te bloggen. Vanaf nu wordt dat weer hervat hoor, denk ik.
Ik snap dat jullie me allemaal gemist hebben en dat jullie je zorgen maakte, of ik nog wel leefde enzo, en of er niets iets ernstigs is gebeurd. Ik kan jullie geruststellen: dat is allemaal niet het geval.
Ik ben springlevend en gezond en de mensen om mij heen ook.
Ik was gewoon druk met andere dingen.

Voor het co-schap gynaecologie moest ik een presentatie geven en die moest ik dus ook maken. Dat ging best wel goed, het geven van die presentatie. Voor de geĂ¯nteresseerden: het ging over of je een urinesediment of urinekweek moet doen bij een urineweginfectie.

En de andere dagen dan, dat ik geen presentatie aan het maken was? Dan had ik andere dingen te doen, de weekenden waren erg druk, en erg leuk! En ik was gewoon heel hard bezig met knutselen.
Ik kan helaas maar Ă©Ă©n ding laten zien, want de andere dingen zijn voor (weer) een swap. Een swap met het Thema Winter ditmaal. De resultaten daarvan krijgen jullie begin december te zien.

Dit Rendier met shawl maakte ik gewoon voor mezelf.

2 reacties:

  1. Ja, ik wilde al een reactie in de trant van 'Wanneer komt er weer een blogje?' geven, maar ik dacht: nee, toch niet. Want ik wist niet of je dat erg zou vinden :P

    Maar mooi dat je weer terug bent en ik vind het rendier erg schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha nee hoor, vind ik niet erg :) alleen maar motiverender om een blogje te schrijven ;)

    BeantwoordenVerwijderen