29 oktober 2011

Dag 529: Graduation Owl

Twee weken geleden vierde een vriendin haar afstudeerfeestje.
Een klein cadeautje leek me wel gepast, maar ik had geen idee wat. Wat geef je iemand voor haar afstuderen?
Ik dacht eerst om een naaiboek te geven (net als een haakboekje, maar dan om te naaien) maar ze hadden niks leuks bij die enorm grote Selexys in Rotterdam. En toen had ik eigenlijk geen ideeën meer.
Ik hou nogal van originele cadeautjes, maar daarmee maak je het jezelf niet echt makkelijk.

Uiteindelijk heb ik een klein cadeaupakketje bij The Body Shop gekocht, maar toch voelde dat niet helemaal als een origineel, persoonlijk cadeau.
Toen bedacht ik dat ik weleens op Pinterest kon gaan zoeken, naar graduation giftst en daar kwam ik dit geweldige uiltje tegen. Ik ben gelijk aan de slag gegaan en zo'n 1,5 uur later was dit het resultaat.


Sorry voor de gekke foto, maar ik was bijna vergeten een foto te maken. Hij zit al aan het pakje vast.


3 reacties:

  1. Nou ja zeg, hoe kunnen ze nou niks bij de Donner hebben :O

    Maar dat maakt niet uit, dit is eigenlijk wel leuker vind ik en ook origineler :)

    BeantwoordenVerwijderen