16 april 2013

Dag 1099: Strandtas

Ondertussen heb ik ongeveer mijn hele garderobe zomer-proef gemaakt, voor twee weekjes vakantie (ik had het echt allemaal nodig hoor!). Er ontbrak alleen nog Ă©Ă©n ding. Een tas die groot genoeg en zomers genoeg is voor een badlaken, boekje en wat flesjes drinken.
In Ă©Ă©n van de broeken had mijn moeder een koordje gemaakt van een geweldig stofje (zoiets maakt een broek af!). Nadat ik geuit had dat ik verliefd was op het koorde, biechte m'n mams op dat ze dat lapje al een tijdje had liggen en maar niet wist wat ze er mee moest doen. Op Pinterest had ze wel een leuke strandtas gezien, die ze wel wilde maken. En ik had natuurlijk net een tas nodig, dus zo kwam het dat ik nu de trotse eigenaresse ben van deze tas.


En het leuke is dat hij van twee kanten gedragen kan worden. Mijn favoriete kant is die met de ruitjes.



1 reacties: