26 oktober 2012

Dag 929: Pop

Zoals ik woensdag al schreef had ik ook een cadeautje gemaakt voor de middelste dochter van m'n zus, mijn twee-jarige nichtje. Weer een idee opgedaan via Pinterest. Ik besloot om deze pop te maken, maar in andere (mooiere) kleuren. Mijn nichtje is echt een poppen-meisje, en de haren van deze pop vond ik helemaal geweldig!
Het patroon had wel iets uitgebreider gemogen, maar door mijn vele ervaring *kuch* is het me wel gelukt.
Ik heb restjes garen gebruikt, waar ik al heel lang van af wou, en dat is me gelukt. Zomaar 4 bollen "lelijk" garen opgebruikt, wat bij elkaar toch wel een hele leuke pop gaf!
Vooral de haren ben ik erg trots op! Oh en die leuke bloemen-knoopjes komen van Haakidee.

As said on Wednesday, I also made a present for the middle daughter of my sister, my two-year old niece. For ideas I went to Pinterest again. I decided to make this doll, but in other (I think prettier) colors. My niece is really a doll-girl, and I loved the hairs of this one!
The pattern could be a little more complete, but with all my experience *ahum* I could make it. I used leftovers of yarn, which I wanted to get rid of. I used 4 pieces of "ugly" yarn, which gave a really nice doll!
I'm really confident about the hairs! And the nice flower-buttons are from Haakidee.




Zoals ik maandag al schreef, was m'n zwager ziek dus kon ik het niet zelf geven, maar hopelijk vind ze hem erg leuk!

As written on Monday, my brother-in-law was ill, so I could not give the presents myself, but hopefully my niece likes her.

2 reacties:

  1. Wat een skattig poppetje! Leuk dat je dat zelf kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is leuk geworden en inderdaad met een flinke bos mooi lang haar.
    Kan niet anders dat je nichtje er blij mee is ....

    BeantwoordenVerwijderen