18 oktober 2012

Dag 921: Labeldoekje

Van de zomer ben ik de trotse tante geworden van mijn vierde nichtje, het kindje van mijn broer. Mijn zus en ik hadden allebei het idee om een labeldoekje te maken, maar dat is er niet meer van gekomen om dat optijd voor de kraammand te maken.
Uiteindelijk wou ik het toch wel graag maken, dus ben ik nog achter de naaimachine gekropen. Het idee was een vlinder (in het thema van haar kamertje) met zo veel mogelijk labels en verschillende stofjes!
Bij het keren bleek dat er wat randjes "trokken", maar na wat navraag op twitter heb ik het opgelost door op die plekken een knipje in het stiksel te zetten en het opnieuw vast te maken.

Hij is best schattig geworden toch?



This summer I've become the proud aunt of my fourth niece, the daughter of my brother. My sister and I both wanted to make a label cloth, but we didn't make it on time for the nursery basket. 
In the end, I do wanted to make it, so I got my sewing machine and started. I wanted to make a butterflye (the theme of her bedroom) with as many labels as possible and different kinds of fabric.
When I turned it, some corners were to thight, but after asking at twitter how to solve it, I cut the stitches at that point and sewed it again.

I think it is pretty cute, isn't it?

0 reacties:

Een reactie posten