2 maart 2012

Dag 655: Mijn rotzooi!

De laatste tijd zie ik veel opruimblogs langskomen. Super leuk, want zo kan ik lekker kijken in andermans spullen! Ik wou al een tijdje ook iets van mijn persoonlijke troep laten zien, maar ik ben niet zo'n goede fotograaf en ook niet zo goed in foto's maken terwijl ik ergens mee bezig ben (opruimen dus bijvoorbeeld). Toen kwam ik deze Tag tegen op de blog van Emma! What's in it:

Je broekzakken: Een receptpapiertje met Keratosis Piliaris erop geschreven. Met gele markeer stift dus het duurde even voor ik het had ontcijfert. Dat moest ik nog opzoeken. Als ik niet achter m'n bureau zit, zit m'n telefoon ook nog in m'n broekzak.
Je jaszakken: Mijn veels te grote sleutelbos en een plastic zakje, van een boterham die ik onderweg naar huis op at.
Je tas die je het laatst hebt gebruikt: Aantekeningenblok, info van het RIVM over kinkhoest, verfrommeld papiertje met de DD van moeheid en het bloedonderzoek dat er bij hoort, Agenda, feedbackboekje, aantekeningenboekje, sthethoscoop, vaccinatie boekje, Blistex, handje pennen, portomonnee, wat bonnetjes, ooglampje, stemvork, reflexhamer en ErasmusMC-pasje
Je mond: Alles wat er in een normale mond zit: tong, tanden, amandelen
De koektrommel: Heel veel knopen!
De koelkast: Alleen mijn plankje dan, want van huisgenoten weet ik het niet precies. Sandwichspread, kipfilet, magere yoghurt, boter, druiven
Cd-speler: Heb ik niet
Dvd-speler: Heb ik alleen in een tv die niet aangesloten staat.
Het bureau: Laptop, flesje water, bakje met pennen, telefoon, notitieblokje, fototoestel, bakje pepermuntjes, zo'n postbakje ook vol met troep, toilettasje met haak/naaispulletjes en dat papiertje wat net nog in m'n broekzak zat. Dat is mijn deel van het bureau, verder staat er nog het beeldscherm en laptop van vriendlief, bureaulamp, boxen, printer, stapel boeken, nog meer schrijfspullen en wat kleine frutsels. Oh en nog wat gehaakte dingetjes, daarover volgende week meer!
Het bed: Twee kussens en een dekbed
Het aanrecht: Dolce Gusto koffiezetapparaat en waterkoker, pannenlap en een bakplaat vol koekjes die ik zojuist gebakken heb. Ook nog handzeep, afwasmiddel en afwasborstel
Het nachtkastje: Drie boeken, allemaal van mij (2 moeten er terug in de kast), wekkerradio, scheerapparaatoplader, telefoonoplader, de pil.
De bank: Wow, voor de verandering ligt er alleen mijn Up-kussen op! Meestal ook nog wat tassen of andere troep!


0 reacties:

Een reactie posten