3 juli 2011

Dag 450: Tien lekkerste lekkernijen

Ik hou enorm van eten. Daarom ook het doel om af te vallen ;) Dus nu kiezen uit de 10 lekkerste dingen…ik gok dat ik over 10 minuten wel klaar ben.

Chocolademouse
Als je me helemaal gelukkig wilt maken, geef me dan gewoon een bakje chocolademoes. Zo moeilijk is het leven niet!

Chocola
Na chocolademouse natuurlijk gewoon chocola. Wordt ik ook errug gelukkig van.

Blueberry muffins
Voor de high tea heb ik ze zelf gemaakt, dat was ook errug goed! Maar gekocht is dat echt jummie!

Worteltjestaart
Ik kan wel alles gaan toelichten, maar waarom ik iets lekker vind weet ik niet altijd. Het is gewoon zo!

Warme chocolademelk met slagroom
En dan het liefst van echte chocola gemaakt, zoals bij de Bagels and Beans en de La Place.

Chips
Zo verslavend!

Brownies
En dan het liefst dat ‘ie nog een beetje (of stiekem heel erg) klef  is.

Kippenpootjes
Ohh zo lekker kluiven!

Spare Ribs
Nog meer kluiven! (ja ik ben net een vent af en toe)

Fruitsalade
Als toetje heb ik na chocolademouse het liefst gewoon fruitsalade. Om toch nog even gezond af te sluiten.

0 reacties:

Een reactie posten