24 juli 2011

Dag 470: Tien dingen die ik zou doen als ik een dagje van het andere geslacht zou zijn

Hier heb ik het al zo vaak over gehad, want wat is er nou interessanter dan een dagje niet jezelf zijn en een man zijn? Het is iets waar je gewoon nooit achter gaat komen, dus leuk om over te fantaseren. Meestal kom ik niet verder dan de eerste twee dingen, dus ik moet nog wel even denken over de volgende acht.



Plassen
Ik zou de hele dag gaan plassen. Gewoon in de wc, maar ook wild. En wow: een urinoir! Dat je staat, en dan kan plassen waar je maar wilt en richten waar je maar wilt (al schijnt dat laatste niet altijd zo te zijn ;)). Geweldig lijkt me dat! En hoef je ook niet met je billen op een vieze wc bril te zitten.

Sex hebben
Daar ben ik gewoon nieuwsgierig naar, hoe dat vanuit de man gezien is.

Een meisje versieren
Ben wel benieuwd hoe dat is, ik kan er eigenlijk niet veel meer toelichting bij geven.

Gamen
Misschien kom ik er dan achter waarom dat zo leuk zou moeten zijn. Op dit moment snap ik daar vrij weinig van, ik ben na 5 minuten al verveeld omdat ik maar 1 ding tegelijk kan doen dan. Terwijl vriendlief dus rustig de hele dag een game kan spelen. Ook ben ik er belachelijk slecht in, lopen en springen en schieten en dat allemaal nog binnen een bepaalde tijd, nee dat wordt te ingewikkeld. Het schijnt dat mannen daar beter in zijn, net als video-gestuurde operaties.

Bedenken wat ik knap aan mezelf vind en andere mannen
Mannen kunnen dit namelijk niet, van andere mannen zeggen of ze knap zijn, en ook niet over zichzelf. En er vanuit gaande dat ik nog een beetje vrouw meeneem, ga ik dat eens bekijken. Of ik knap ben enzo. Of anders: het proberen te zien, maar het niet kunnen. Daar kan ik me namelijk ook vrij weinig van voorstellen. Vrouwen weten dondersgoed van andere vrouwen of ze mooi zijn.

Kleren kopen
Ohhh wat moet dat makkelijk zijn! Gewoon, een broek en een t-shirt. En aangezien mijn lengte eerder mannelijk is dan vrouwelijk zal ik zooooo veel meer kleren passen dan dat ik nu doe. En geen grote borsten waar ik rekening mee moet houden. Heaven!

Autorijden en kaartlezen
Zal dat echt zoveel makkelijker zijn?

Met andere mannen afspreken
Waar zullen ze over praten? En dan mag je onbeperkt boeren en scheten laten enzo, en hoe harder hoe stoerder je bent.

Naar m’n gedachten luisteren
Zullen mannen echt iedere seconde aan sex denken? En wat denken ze sowieso?

Boeren en scheten laten en poepen
Tja, als vrouw mag dat niet echt he, maar mannen zijn stoer enzo als ze dat doen.
En poepen heb ik er stiekem bij gestopt omdat ik er al 10 had. Het schijnt namelijk fijn te zijn voor mannen om te poepen, omdat het langs hun prostaat komt ofzo? Kan me er in ieder geval geen voorstelling bij maken, en ben vet nieuwsgierig!

3 reacties:

  1. Haha geweldig, de meeste van die dingen zou ik ook doen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuke blog. In België is poepen gelijk aan neuken. Sorry voor de opmerking, maar ik moest dat even kwijt. En plassen heb ik al bij veel vrouwen gehoord dat ze dat een gemak vinden, zo rechtstaand. Ik denk dat de meeste mannen zullen antwoorden: met de borsten spelen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik kan me dat staand plassen ook voorstellen maaar in een urinoir zou ik niet durven iedereen staat te kijken

    BeantwoordenVerwijderen