27 mei 2012

Dag 741: Favoriete kleuren

Tell us your 3 favorite colors


Lastig, ik hou heel erg van kleurtjes. Alle kleuren eigenlijk wel. Dus drie favorieten uitzoeken vind ik best moeilijk.


Rood vind ik heel mooi. Lekker opvallend en het staat me goed. Ik heb nu ook voor de tweede keer een rode zomerjas. En m'n haar is ook regelmatig rood.

Ik ben ook gek van Paars. Ooit was mn hele kamer paars (met groen en blauw, ja dat klinkt lelijk maar dat was heel tof), en mn haar, dat was ook paars! Nog steeds grijp ik snel naar paars toe als ik iets moet maken of inkleuren.



Fuchsia Roze is ook een geweldige kleur. gewoon...voor alles!


Maar nu mis ik dus groen, en blauw, want blauw is heel fijn voor kleren, en groene kleren zijn ook heel tof!!
Het moeten trouwens wel allemaal "echte" kleuren zijn, hard en fel! Niet fluoriserend en ook geen "babykleurtjes". 
En wat is er mis met zwart, wit en bruin? nou bruin is een poepkleur, wit wordt vies en zwart...dat is zo somber. Ook al staat het vaak wel heel mooi.


plaatje komt van hier

4 reacties:

  1. Deel je mening gelijk!Vind zwart zo doods he..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wit is niet leuk, want wit wordt vies :P

    Mijn favoriete kleur op dit moment is groen, maar dat kan volgende week weer helemaal anders zijn ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Egenlijk vind ik ook alles wel mooi , heeft ook met mijn stemming te maken. Rood vind ik er mooi oranje ook maar de laatste jaren heeft vaak blauw mijn voorkeur. Ook in mijn kleding koop ik vaak blauw tinten. Moet ik wel mee op passen anders is alles blauw. Hen heel vaak ook een spijkerbroek aan. Wel laast een knal rode broek gekocht mijn zoon ligt er nog wakker van. Maar ja hij zit lekker en een leuke top er bij gekocht. Kleur is ook vaak een gevoel bij een voorwerp. Een blauwe tomaat zou ik niet kopen als je begrijpt wat ik bedoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben dol op blauw haha. Mijn kamer is blauw met groen en ik heb ook veel blauwe kleding :P

    BeantwoordenVerwijderen