23 mei 2012

Dag 737: Bloemenswap

Eerder zei ik al dat ik via twitter mee doe aan een Bloemenswap.
Toen ik dat thema hoorde moest ik gelijk mee doen. Bloemen zijn zo leuk om te haken, en om te krijgen!
Er schoten me gelijk 100 ideeën te binnen en ik ben op pinterest gaan zoeken naar de beste uitvoering ervan.
Uiteindelijk heb ik 7 dingen gemaakt. Ik had nog wel meer kunnen maken, maar dat zou niet meer in de envelop passen en het moest niet té bont worden natuurlijk.
Ik haakte kleine bloemetjes voor op speldjes, twee bloemen om samen met wat lintjes een sleutelhanger van te maken, een grote bloem om een broche te maken en nog 4 bloemen voor op magneetjes.
Ook zag ik op pinterest een geweldige tutorial om lijstjes te maken. Heel simpel, je omhaakt gewoon een armband (die je heel goedkoop bij de zeeman kunt kopen).
Het leek me al een tijdje leuk om eens kaarten te maken, met knopen en stofjes en dit leek me ook de perfecte gelegenheid om dat eens te proberen. Dus mijn swappie kreeg drie kaarten die ze zelf kan versturen. En als klap op de vuurpijl haakte en naaide ik een kussen met bloemen en knopen! Zo kon ik eindelijk de stofjes gebruiken die ik op de stoffenmarkt had gekocht! Dat was wel een hoop werk, helemaal met de hand, maar het is wel goed gelukt!
Mijn swapje was er (volgens mij) heel blij mee, gelukkig maar. Ik ben zelf heel tevreden over het resultaat.


Maar een swap is natuurlijk niet alleen maar iets opsturen. Ik mocht ook iets ontvangen!
Zaterdag was de officiele uitpakdag, maar omdat de post niet meewerkte en ik het hele weekend weg was en pas zondag thuis kwam, is de uitpakdag verschoven naar zondag. Zondag kwam ik thuis, hopend dat er een grote envelop op me lag te wachten...maar helaas, niks! (Behalve een gewonnen setje met Usem-notecards!!! gewonnen bij Christel, echt super leuk!)
Maar 's middags rond een uur of drie kreeg ik bericht van mijn swapmaatje. Het pakketje was per ongeluk in de auto achter gebleven, en dus niet in de brievenbus beland. Haar man is het toen persoonlijk komen brengen!! echt veels te gek, ik had best nog twee dagen kunnen wachten! Maar wel super lief! En dit is het mooie pakketje wat ik kreeg!
Een tas (met dezelfde bloem als mijn kussen ;)), knijpers, magneetjes, een broche en losse bloempjes! Super leuk, allemaal gemaakt door Lojand!


1 reacties:

  1. Leuke swap, mooie dingen heb je gemaakt en ontvangen :) Grappig, ik kwam op een ander blog in mijn volglijst ook al iets over de bloemenswap tegen.

    BeantwoordenVerwijderen