21 juni 2010

Dag 74: Zwart gat :P

Ik had al gepost dat ik bezig was met de Twilight Saga lezen in het Engels.
En helaas heb ik dat doel zojuist behaald.
Als je maar 2 dagen in de week werkt heb je ook nogal wat tijd om te lezen.

De boeken waren ZO leuk!!!! En ik moest maar blijven lezen....EN NU IS HET UIT!!! :(

Gelukkig zijn er nog wat extra toevoegingen, waarvan 1 op internet dus daar moet ik nog iets op verzinnen.

Ow ik heb ook nog een film om aan het lijstje toe te voegen: The Prince of Persia!
Die was ook heel goed :) sommige stukken zag je dat het aan het computerspel is gerelateerd, erg leuk gedaan.

Verder niet zo veel spannends, behalve dat ik nog een kilo ben afgevallen zonder er veel moeite voor te doen ^^

Nog maar 9 dagen en dan weet ik wanneer ik Esther, de co-assistent ben.

0 reacties:

Een reactie posten