1 juli 2013

Dag 1175: Nieuw Stekkie

Ik ga verhuizen. Niet alleen in het echt, maar ook online. Zo, het hoge woord is er uit, nu willen jullie zeker uitleg waarom?

Ik zat al een tijdje te denken om mijn blognaam aan te passen. Dit (deze?) blog heb ik opgestart voor mijn Day Zero Project: 101 doelen in 1001 dagen. Dus daarom Esthers101, van mijn 101 doelen. Nou die doelen, daar ben ik ondertussen al een half jaar klaar mee, en ook daarvoor ging het meer over andere dingen dan over het Day Zero Project.
Alleen een nieuwe naam bedenken is niet zo heel eenvoudig. Ik vroeg wat rond her en der, en ik ga een naam gebruiken die ik al op veel plekken als nickname heb, en die uit erg vroeger stamt (de tijd dat ik 13 of 14 was). Waarom zo ouderwets? Nou ik ben volgens mij de enige in het westen van de wereld die zich zo noemt! Handig dus!


Maaike wees me er op dat, als ik dan toch van naam ging veranderen, ik net zo goed naar Wordpress kon verhuizen. Want mensen met een Ipad kunnen niet reageren op Blogspot. Dat was het overwegen waard, en ondertussen ben ik al druk bezig om wat op te bouwen op Wordpress.

Verder heb ik grootse plannen voor als ik eenmaal verhuisd ben, nog meer social media om dingen met jullie op te delen. Dingen die niet de moeite waard zijn voor een blog, maar wel leuk om te showen. Sneak peeks van dingen die ik maak op Instagram bijvoorbeeld, en receptjes op een Facebook pagina. Dit lijkt mij een leuk plan op het moment dat ik werkloos thuis zit. Vandaag is mijn eerste werkdag, dus misschien kom ik hier nog wel van terug.

Het plan is om volgende week online te gaan op mijn nieuwe stekkie! En dat moet natuurlijk een beetje feestelijk met een give-away, dus ik zou maar mee verhuizen als ik jou was!

En nog een leukigheidje: sinds afgelopen vrijdag ben ik gastblogger bij Haakwereld! Iedere laatste vrijdag van de maand komt er een blogje van mij.

11 reacties:

  1. Cool!! Ik kijk er naar uit!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd naar je nieuwe naam.
    En reageren op blogspot met de ipad is geen probleem hoor. Daar is deze reactie nu ook mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm, ik volg via blogger (dashboard), ik geloof niet dat ik dan wordpress blogs kan volgen... :-( Nou ja, we zullen zien. Ik probeer het in elk geval.

    BeantwoordenVerwijderen